درباره ما

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. درباره ما
1396

ایده ی نخست

ایده ی اولیه مرکز آموزشی لوتوس کیدز در سال ۱۳۹۶ جهت برگزاری کارگاه های موفقیت اقتصادی بعد از نیازسنجی های لازم در زمینه آموزش مالی کلید خورد. هدف این مجموعه ایجاد نقشه ی راهی بود در رسیدن به رفاه مالی برای خانواده های بسیاری که تحت تاثیر چالش های اقتصادی، مالی و فرهنگی بودند و جدای   بار روانی ای که برای آنان ایجاد می کرد، این دغدغه ها و نگرانی های حائز اهمیت به فرزندان خواه به طور مستقیم و آگاهانه و خواه به طور غیر مستقیم و ناآگاهانه منتقل می شد.

در خرداد این سال، مجموعه آموزشی لوتوس کیدز با عنوان قبلی ایده پژوهان برتر مفتخر به تشکیل تیمی از فرهیختگان اقتصادی، روانشناسی، تعلیم و تربیت و همچنین مربیان و پیشکسوتان نظام آموزشی شد. این تیم در زمستان ۹۶ بعد از تحقیقات چندماهه، مطالعه بیش از ۱۵۰ عنوان کتاب، بررسی های عملیاتی، مطالعات تحقیقاتی بازار و امکان سنجی های متفاوت در زمینه های متعدد به یک اشل سازمانی واحد و مستقل رسید. از بزرگترین اهداف این مجموعه تبیین مبانی ایتدایی سواد مالی در بین کودکان و نوجوانان و هدایت آنان به مقاطع و مدارج بالاتر جهت کسب مفاهیم عمیق مدیریت اقتصادی و سواد مالی است.

1397

چالش ها و فعالیت های ابتدایی

با وجود ناملایمات و سختی های فراوان تیم تخصصی لوتوس کیدز در صدد اخذ مجوزهای مربوطه و مورد نیاز از مراجع ذیصلاح برآمد. با توجه به اقداماتی که در سال گذشته انجام گرفته بود، از مهمترین مسائلی که خانواده ها با آنان درگیر بودند فقدان اطلاعات کافی، منابع اطلاعاتی و آموزش مناسب در راستای افزایش سواد مالی کودکان و نوجوانان بود. همین امر سبب گشت کتاب های متعددی در زمینه های مختلف به صورت کودک محور و حاوی آموزش فعالیت های مختلف متناسب کودکان طراحی شود. همچنین به جهت سهولت کار اولیای عزیز و آموزش ایشان به فرزندان خود، کتاب راهنمای والدین نیز چاپ شد که مشتمل بر نکات بسیار مهم اقتصادی و مالی برای مدیریت اقتصادی خانواده و راهنمای عملی فرزندان نیز می باشد.

1398

دستاوردها

در ابتدای سال، کارگاه های متعددی در زمینه های اقتصادی خانواده، مدیریت خانواده و رابطه مستقیم آن با هوش مالی، روانشناسی کودک و تاثیر مستقیم آموزش سواد مالی بر آینده مالی فرزندان تشکیل گردید. جهت توسعه ی بستر آموزشی، مجموعه آموزشی لوتوس کیدز اقدام به طراحی وبسایت متناسب با هدف اموزش آنلاین والدین و ارائه ی محصولات و ثبت سفارش به صورت آنلاین نمود. از همین روی، به نیت فراهم سازی بستری امن در خرید محصولات نماد اعتماد الکترونیک وبسایت از آن واحد محترم اخذ شد و فعالیت های آموزشی وبسایت با اخذ گواهی ثبت دیجیتال به تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسید.

در راستای تسهیل روند آموزشی فرزندان، بازی های آموزشی – سرگرمی کودکانه با مد نظر قراردادن موازین متعارف با اخلاقیات و فرهنگ و آداب و رسوم خانواده های ایرانی طراحی و ارائه گشت.

همچنین تیم تخصصی لوتوس کیدز با بهره گیری از روانشناسان مطرح کودک و نوجوان و طراحان حرفه ای و معتبر کتاب های تالیفی مجموعه را در تیراژ اولیه ۳۰۰۰ جلد تصویرپردازی کرد و به چاپ رساند.

1399

سه سال بعد

طرح‌نما یا لورم ایپسوم به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.معمولاً طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموماً نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

توانایی های کسب شده

طرح‌نما یا لورم ایپسوم به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.معمولاً طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموماً نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

1400

تفاوت ما با دیگر ارائه دهندگان

طرح‌نما یا لورم ایپسوم به متنی آزمایشی و بی‌معنی در صنعت چاپ، صفحه‌آرایی و طراحی گرافیک گفته می‌شود.معمولاً طراحان گرافیک برای صفحه‌آرایی، نخست از متن‌های آزمایشی و بی‌معنی استفاده می‌کنند تا صرفاً به مشتری یا صاحب کار خود نشان دهند که صفحه طراحی یا صفحه بندی شده بعد از اینکه متن در آن قرار گیرد چگونه به نظر می‌رسد و قلم‌ها و اندازه‌بندی‌ها چگونه در نظر گرفته شده‌است. از آنجایی که طراحان عموماً نویسنده متن نیستند و وظیفه رعایت حق تکثیر متون را ندارند و در همان حال کار آنها به نوعی وابسته به متن می‌باشد آنها با استفاده از محتویات ساختگی، صفحه گرافیکی خود را صفحه‌آرایی می‌کنند تا مرحله طراحی و صفحه‌بندی را به پایان برند.

اعضای تیم لوتوس کیدز

شخص دو

توسعه دهنده ارشد

شخص یک

موسس

عباس عبدولی

نویسنده وبلاگ

شخص دو

طراح و برنامه نویس

مونا دهقان

گرافیست

امين عطار نژاد

عکاس
فهرست